Általános Szerződési Feltételek

CÉGINFORMÁCIÓ:

Szolgáltató (a webáruház üzemeltetője): HELVEX Gyógyszerészeti Kutató, Gyártó és Forgalmazó Kft.
Cím
: 6725 Szeged, Kálvária sugárút 87.
Ügyfélszolgálat:
6800 Hódmezővásárhely, Bajcsy-Zsilinszky utca 64-70.
Az ügyfélszolgálat elérhetősége
: +3630 542 4474
E-mail
: info@helvex.eu
Adószám:
26182056-2-06
Cégj. szám:
06-09-023947
KSH:
26182056-1089-113-06
FELIR:
AA6371030

A https://www.helvex.hu/ oldalon elérhető webáruház (a továbbiakban „webáruház”) útján, a webáruházban elérhető termékek megrendelésével az azokat megrendelő személy („Megrendelő”) a jelen Általános Szerződési Feltételeket („ÁSZF”) automatikusan elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az ÁSZF elfogadása a webáruház útján történő megrendelés és szerződéskötés feltétele.

Amennyiben a Megrendelő nem kívánja elfogadni a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja az egyéb szerződéskötési lehetőségekről. A webáruház útján történő vásárlás nem kötött regisztrációhoz, vendég felhasználóként, a rendelési folyamatban rögzített adatok megadásával használható.

1. Általános rendelkezések

A webáruházban a Szolgáltató által forgalmazott, Magyarországon nyilvántartásba vett étrend-kiegészítő termékek, speciális – gyógyászati célra szánt – tápszerek, és egyéb termékek (a továbbiakban „Termékek”) rendelhetők meg.

A Termékekről közzétett, illetve azokhoz mellékelt terméktájékoztató a Termékek mindenkori gyártójától származik, ezért azok tartalmáért és jogszabályi megfelelőségéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az étrend-kiegészítő fogyasztása nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, változatos, vegyes étrendet és az egészséges életmódot! A Termék használati utasítását használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, tartsa be az előírt adagolást és egyéb instrukciókat.

2. A webáruház működése és a szerződéskötés menete

Megrendelőként eljárni kizárólag cselekvőképes természetes személy jogosult saját nevében, vagy jogi személy vagy egyéb jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet képviselőjeként.

A webáruházban a Megrendelő megrendelés leadása nélkül is, illetve azt megelőzően tájékozódhat a Termékekről. Minden Termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, a termékismertető, és fotó a termékről. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a Termékről közölt fotó eltér a kiszállított Termék tényleges csomagolásától.

A Megrendelő böngészés közben kiválaszthat termékeket, amelyek a „Kosárba tesz” gombra kattintva a Megrendelő kosarába kerülnek. A Megrendelő a megvásárolni kívánt Termékeket a kosarába gyűjti. A Megrendelő a kosár tartalmát az abban szereplő Termékek vételárának végösszegével együtt folyamatosan nyomon tudja követni az oldal menüjében elhelyezett kosár ikonra kattintva.

A megrendelni kívánt Termékek kosárba helyezése után a Megrendelő a kosár ikonra kattintva megtekintheti a kosara összesítését (a kosárban levő termékek neve, darabszáma és vételárának, valamint az esetleges szállítási díjnak a végösszege). A Megrendelő jogosult a kosár tartalmát a megrendelés elküldése előtt ellenőrizni és azt módosítani amennyiben szükségesnek véli.

A Megrendelő rendelkezésére álló fizetési mód az Utánvét és a Bankkártyás fizetés.

A Megrendelő a kosár ellenőrzését követően a "Megrendelés" gombra kattintva mehet tovább. Ezt követően a Megrendelőnek a következő lépéseket kell megtennie a megrendelés leadásához:

Meg kell adnia vásárlói adatait és a szállítási címet. A Megrendelő a “Tovább” gomb megnyomásával tovább mehet a szállítási mód kiválasztásához. A szállítási mód kiválasztását követően a "Folytatás" gomb megnyomásával lehet folytatni a vásárlást.

A Megrendelő a "Fizetési információ" oldalon adhat meg számlázási címet, amennyiben az nem egyezik meg a szállítási címmel. A Fizetési oldalon kiválaszthatja a fizetési módot. Bankkártyás fizetés esetén megkell adnia bankkártya adatait, majd a "Fizetés ˙(összeg) Ft" gombra kattintva fizetheti ki és véglegesítheti a megrendelését. Utánvét esetén a Megrendelés gombra kattintva véglegesíthet a megrendelését.

A megrendelés kézhezvételét követő munkanapon a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben felkeresi a Megrendelőt a pontos kiszállítási nap egyeztetése céljából, a teljesítési határidő figyelembevételével.

Amennyiben a Szolgáltató a megrendelés kézhezvételét és a visszaigazoló e-mail elküldését követően azt állapítja meg, hogy a megrendelés tárgyát képező egyes Termékekből nem áll rendelkezésére a megrendelés teljesítéséhez elegendő készlet, úgy erről a Megrendelőt a megrendelés kézhezvételét követő munkanapon e-mailben vagy telefonon értesíti, mely esetben (i) mind a Megrendelő, mind pedig a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában a szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal e-mail útján elállni, vagy (ii) a Megrendelő és a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában e-mail útján későbbi szállítási időpontról megállapodni.

Amennyiben a Megrendelő megrendelése az adott munkanapon délelőtt 11 óráig leadásra került, a megrendelés részleteit  11 óráig módosítani jogosult. Abban az esetben, ha megrendelés leadására délelőtt 11 óra után kerül sor, úgy a Megrendelő, megrendelésének módosítására a következő munkanap délelőtt 11 óráig jogosult.

Amennyiben a Megrendelő több megrendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy azok egy csomagba kerüljenek, ezt a kérését szintén az info@reprox.hu e-mail címre küldött e-mail útján jelezheti a Szolgáltató felé; a Szolgáltató ugyanakkor a kérés teljesítéséért felelősséget nem vállal.

A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre.

A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató rögzít és iktat. A szerződés a megrendelés visszaigazolásával(Megrendelést visszaigazoló e-mail) köttetik meg. A szerződés magyar nyelven jön létre, egyéb nyelven a szerződéskötés nem lehetséges.

A Szolgáltató jogosult a Megrendelő regisztrációját azonnali hatállyal egyoldalúan törölni, és a már visszaigazolt megrendelésektől egyoldalúan elállni, ha oka van azt feltételezni, hogy a Megrendelő megszegte a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve csalásra vagy visszaélésre lehetőséget adó módon kívánja a webáruházat használni.

3. Szállítás

3.1 Szállítási cím

Szállítási címként Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható, ahol a Megrendelő megtalálható és a megrendelt termékeket vállalja átvenni. Amennyiben a Megrendelő Magyarországon kívüli szállítási címre kíván rendelni, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja a Magyarországon kívüli szállítási lehetőségekről.

A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől.

A megrendelt Termékeket tartalmazó csomagot az MPL futárszolgálat (Magyar Posta Zrt. futárszolgálata) kézbesíti. 

3.2 Szállítási határidő

A szállítási határidő a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 3 (három) munkanap a Szolgáltató által délelőtt 11 óráig kézhez vett megrendelések esetében. A Szolgáltató által délelőtt 11 óra után kézhez vett megrendeléseknél a megrendelés kézhezvételét követő 4 (négy) munkanap a szállítási határidő.

A kézbesítés reggel 8 és délután 17 óra között történik; a kézbesítés ezen belüli pontos időpontját a kézbesítő futárszolgálat határozza meg egyoldalúan.

A nem munkanapon (hétvége, ünnepnap, munkaszüneti nap) leadott megrendelések Szolgáltató általi kézhezvétele és feldolgozása az azt követő munkanapon kezdődik.

3.3 Szállítás díjazása

A webáruház útján bármilyen végösszegű megrendelés leadható, minimális rendelési összeg nincs.

A megrendelések csomagolása és kiszállítása 5 000 Ft összértékű megrendelésig 890 Ft, 5001 - 10 000 Ft összértékű megrendelés esetén 590 Ft, 10 001 Ft és feletti megrendelés esetén ingyenes.

Utánvét esetén a kiszállításkor a Megrendelő köteles a megrendelt Termékek ellenértékét átadni a Termékeket kézbesítő futárnak.

3.4 A kézbesítés meghiúsulása

Amennyiben a Megrendelő a megrendelt Termékeket azok megrendelése, a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása és határidőben történő leszállítása esetében bármely okból nem veszi át (ideértve azt is, ha a kézbesítés a vételár és a szállítási díj Megrendelő általi maradéktalan kiegyenlítésének elmaradása miatt hiúsul meg, vagy a Megrendelő a szállítási címen nem található vagy nem elérhető), abban az esetben a Szolgáltató jogosult a szerződéstől – póthatáridő tűzése vagy érdekmúlás bizonyítása nélkül – egyoldalú nyilatkozattal elállni.

4. Elállás

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti fogyasztó részére történő értékesítésre a fogyasztónak minősülő Megrendelőt indokolás nélkül elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.

A Megrendelő az elállási jogát a terméknek a Megrendelő általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja (azzal, hogy fentiek nem érintik a Megrendelő azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja).

Amennyiben a Megrendelő elállási jogával élni kíván, úgy e szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben meghatározott címére. Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Megrendelő a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a Szolgáltató vissza nem kapta a terméket, vagy Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Megrendelő köteles a Szolgáltató részére a jelen ÁSZF-ben megadott címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt a Megrendelő elküldi a Terméket.

A Termék visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli. A Termék postai küldeményként nem küldhető vissza.

A Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Megrendelő nem gyakorolhatja a fenti elállás jogát a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen az alábbi esetekben:

1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak;

2. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

3. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Amennyiben Megrendelő a terméket Szolgáltatónak visszaküldi, úgy a Termék szállításra alkalmas csomagolásáról Megrendelő köteles gondoskodni, a nem megfelelő csomagolásból eredő, a szállítás során bekövetkező károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Minden esetben mellékelni kell az eredeti számlát. Utánvéttel terhelt küldeményeket Szolgáltató nem vesz át.

 

5. Szavatosság, jótállás

5.1 Kellékszavatosság

A Szolgáltató fogyasztónak minősülő Megrendelői számára szavatolja, hogy az általa a jelen ÁSZF keretén belül szállított Termék szerződésben meghatározott tulajdonságokkal rendelkezik, a Termékeknek kizárólag a forgalomba hozatali engedélyben, ennek hiányában a termék gyártója által adott hivatalos leírásában foglaltaknak szükséges megfelelniük. A fogyasztónak minősülő Megrendelőket az alábbi kellékszavatossági, termékszavatossági, illetve jótállási jogok illetik meg.

A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.

A Megrendelő – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Megrendelő ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató értékesítette. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

5.2 Termékszavatosság

A Szolgáltató által a jelen ÁSZF keretében értékesített Termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Megrendelő a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a Megrendelő kizárólag a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem a Megrendelő érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Megrendelő a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

5.3 Jótállás

Tekintettel arra, hogy a kötelező jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett áll fenn, és a Szolgáltató ezt meghaladóan jótállást nem vállal a webáruház útján értékesítésre kerülő termékek tekintetében, így a Megrendelőt jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett illeti meg. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott termékek esetében a jótállás időtartama legalább egy év.

A fenti esetben a Megrendelő – választása szerint– jótállási igényként a kellékszavatossági igényekkel azonos igényeket érvényesítheti.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Megrendelő nem érvényesíthet.

6. Fizetés

Amennyiben a kosár tartalmát a Megrendelő nyugtázta, úgy a pénztárból átirányításra kerül a fizetést lebonyolító szolgáltatás weboldalára, ott történik meg a fizetés. Sikeres fizetés esetén  visszatér az oldalunkra, sikertelen fizetés esetén is az oldalunkra érkezik vissza, újra próbálkozhat a fizetéssel.

A Szolgáltató a számlát a Termékekkel együtt a csomagban kézbesíti a Megrendelő részére.

Utánvét esetén a kiszállításkor a Megrendelő köteles a megrendelt Termékek ellenértékét átadni a Termékeket kézbesítő futárnak.

7. Felelősség, adatkezelés és vegyes rendelkezések

7.1 Felelősség

A Szolgáltatótól a webáruház útján történő megrendelés esetében vélelmezi a Megrendelő részéről az internet felhasználói szintű ismeretét.

A Szolgáltató semmilyen esetben sem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek be:

  • az interneten küldött és/vagy fogadott, nem a Szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta hibáért;
  • bármely olyan műszaki vagy technikai hibáért (pl. az internet-szolgáltatás vagy áramszolgáltatása kimaradása stb.) ami megakadályozza a webshop működését, a vásárlást, illetve a tranzakció lebonyolítását;
  • bármilyen adatvesztésért;
  • a Szolgáltatón kívül álló bármely műszaki, vagy technikai ok miatti késedelemért vagy hibáért (pl. a leadott megrendelés késedelmesen kerül a Szolgáltatónak kézbesítésre, vagy a visszaigazoló e-mail késve érkezik meg a Megrendelőhöz stb.);
  • bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működéséért és azok következményeiért;
  • a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

A Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

A webáruházban feltüntetett információk, paraméterek, képek, árak és készlet adatok tájékoztató jellegűek, Szolgáltató az esetleges hibákért felelősséget nem vállal, az árváltoztatás jogát fenntartja.

Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. A küldemény sértetlenségéért a felelősség a küldemény kézbesítésétől kezdve átszáll Megrendelőre, ezért Megrendelő kötelessége kézbesítéskor a küldeményt megvizsgálni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.

7.2 Adatkezelés, adatvédelem

Adatkezelési tájékoztató

7.3 Panaszkezelés

A Szolgáltató a panaszok kezelése során a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fgytv.”) rendelkezéseinek megfelelően jár el. A Megrendelő panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval, a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségek bármelyikén.

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet a Fgytv. szerinti adattartalommal felvenni, és annak egy másolati példányát

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

A panasz elutasítása esetén:

  • amennyiben a panasz a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos, úgy a Megrendelő a lakóhelye vagy tartózkodási helye, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez fordulhat (Csongrád Megyei Békéltető Testület, 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.);
  • amennyiben pedig a panasza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben és végrehajtására kiadott jogszabályokban foglalt, valamint a külön jogszabályban fogyasztóvédelmi rendelkezésként meghatározott rendelkezések betartásával kapcsolatos (ide nem értve a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezéseket), úgy panaszával a lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordulhat. A településhez tartozó járási hivatalokat itt találja meg.

További tájékoztatást az Európai Bizottság által működtetett európai online vitarendezési (OVR) platformról a következő  linken talál : https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

7.4 Egyéb rendelkezések

A Megrendelő teljes felelősséggel tartozik a felhasználói fiókjából, valamint a Szolgáltató részére megadott e-mail címről és telefonszámról leadott megrendelésekért, az onnan végzett bármely tranzakcióért és onnan megtett nyilatkozatokért. A Megrendelő köteles haladéktalanul tájékoztatni a Szolgáltatót, ha azt feltételezi, hogy jelszavával vagy bármely elérhetőségével harmadik személy(ek) visszaél(nek) vagy ahhoz hozzájutott(ak). A Szolgáltató nem felelős a Megrendelővel szemben olyan kárért, amely annak eredményeként merült fel, hogy a Megrendelő a jelszavát felfedte vagy azzal akár a Megrendelő, akár harmadik fél visszaélt.

A jelen ÁSZF a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.

Jelen ÁSZF 2020. január 1. napjától határozatlan ideig hatályos.

A webáruház útján történő megrendeléssel a Megrendelő jelen ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

Az ÁSZF-et a Szolgáltató – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF a webáruház honlapján való közzététel napján lép hatályba.

7.5 Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat

A Szolgáltató neve: Helvex Gyógyszerészeti Kutató, Gyártó és Forgalmazó Kft.
A Szolgáltató rövidített cégneve: Helvex Kft.
A Szolgáltató székhelye: 6725 Szeged, Kálvária sgt. 87.
A Szolgáltató levelezési címe: 6800 Hódmezővásárhely, Bajcsy-Zsilinszky utca 64-70.
Adószám: 26182056-2-06
Cégjegyzékszám: 06-09-23947
A Szolgáltató cégjegyzékszámát kiadó hatóság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága

A Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:

6800 Hódmezővásárhely, Bajcsy-Zsilinszky utca 64-70.
Telefon: +3630 542 4474
E-mail: info@helvex.eu

A Szolgáltató részére a tárhelyet biztosító szolgáltató:

Domain regisztrátor: 3 in 1 Hosting Bt. 2310 Szigetszentmiklós, Dévai utca 10/A
Tárhely szolgáltató: Webflow, Inc., (398 11th Street, 2nd Floor, San Francisco, CA 94103, contact@webflow.com)

ÁSZF 1. számú melléklet

Elállási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett*:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében**:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja***:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 

 

Kelt:

*Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és - ha van - telefonszámának, telefax- számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
**Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése .
***A megfelelő jelölendő

Letöltések:

Írj nekünk

Amennyiben kérdésed van a termékeinkkel, rendeléseddel kapcsolatban, írj nekünk és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!

Étrend-kiegészítők bérgyártásával kapcsolatos érdeklődés esetén is kérjük töltsd ki a kapcsolati űrlapot.

Köszönjük, hogy írtál nekünk!
Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!
Valami hiba történt az űrlap elküldése közben, kérjük próbáld újra!